søndag 12. januar 2014


God bok
 
Det er koselig og avslappende å lese en god bok, og i jula fikk jeg tid til å lese igjen. Jeg begynner å nærme meg slutten av Kate Mortons Hemmeligheter. Har du lest boka?
 

Tallerkenhylla har fått seg et nytt strøk med hvitmaling, så den føles skinnende hvit for meg. ;) Ellers er det ulike DIY- prosjekter som stort sett pynter opp i hylla: 8- tallsbildet har jeg malt, fatet har fått et par malingsstrøk, samt påstemplet et ord, mens den sorte lysestaken er en spraylakkert gammel loppisstake. Trehusene er også hjemmelagde. Enkle og billige prosjekter.

Pom pomsene og lyslykta er fra Søstrene Grene.

 

Ønsker deg en god søndag.



7 kommentarer:

  1. Det er alltid så koselig å kikke innom deg :)
    Har vært så dårlig på å besøke andre men nå skal jeg skjerpe meg :)
    Takk for bok tips, kjenner leselysten er på vei opp og da er det fint med tips :)
    Kult 8 talls print altså!
    Takk for koselig kommentar også, setter stor pris på dine ord :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig glad i bøkene til Kate Morten, og jeg ønsker meg denne=) Høres ut som dere koser dere med helg. Har dere hatt en fin start på det nye året? Fin søndag videre=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Nei, jeg har ikke lest "Hemmeligheter", men den ligger og venter på meg hos en venninne. Hun har lagt den fram, så jeg skal få låne den ;-) Har lest de fleste bøkene til Kate Morton. Synes de er kjempebra.

    Koselig tallerkenhylle du har der. De kan en aldri få nok av ;-)

    Ønsker deg en herlig søndag! Jeg har akkurat kommet inn etter en lang gåtur i det fine været. I natt kom snøen, og landskapet er herlig vinterhvitt. Nå har jeg satt meg ned med en kopp te - og er klar for en skikkelig bloggrunde ;-)

    SvarSlett
  4. Vilken fin tallrikshylla med fina detaljer. Gillar dina trähus. Söstrene grens besökte vi på Island, hoppas den snart öppnar i Göteborg.
    Kram Maria

    SvarSlett
  5. Burde tatt meg mer tid til å lese, er jo så kjekt :-)
    Men finner ikke roen for tiden..
    Flott styla hylle,kjekt med diy!
    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  6. Tack för boktips! Jag minns att jag i ett vagt ögonblick lovade mig själv att läsa mer, kanske Mortons hemmeligheter blir en fin start :)

    Klem!

    SvarSlett
  7. Så nydelig display, fine sorte detaljer og likte de små husene godt, har dilla på alt av små hus for tiden.

    SvarSlett

Tusen takk! :)