lørdag 21. juni 2014


En lun krok

På fremsiden av huset har vi en lun og koselig krok 
som er solfylt fra morgenen av og utover formiddagen.



Forrige helg kjøpte jeg en klaserose på Plantasjen, 
Rosa Schneewittchen. Den skal få komme i jorda etter hvert, 
men nå nyter jeg synet av den her den står utenfor ytterdøra.


Sjasminen blomstrer og vimpler er på plass i syrinbuskene!


Blomkarsen jeg plantet seint i vår trives og vokser seg større for hver dag som går. I bedet har fredløsen begynt å blomstre.



Kremmerhusets blogg har valgt ut 20 nye blogger som skal ligge på siden deres. En av disse bloggene er min blogg. Kjempegøy for meg!


God lørdag!


Aia


3 kommentarer:

  1. Vilken mysig plats, skulle gärna sitta där med en kopp te. Och så fint med vimpeln, äskar vimplar:) Ska göra en till vårt annex här på landet.
    Grattis till att du är med hos Kremmerhuset
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. For en koselig utekrok! :) Der ser jeg godt for meg at man kan oppleve gode sommerdager. Gratulerer så masse med å ha en av bloggene Kremmerhuset har valgt ut. Det er alltid godt å få aksept for ting man gjør.

    Ha en finfin sommer, og kos deg masse i utekroken din. :)

    SvarSlett
  3. Ser fredlig og koselig ut, godt å ha en slik lun krok å slappe av i:)

    Ønsker deg ei god ny uke
    Hanne:)

    SvarSlett

Tusen takk! :)