mandag 1. desember 2014


Årets adventskalender

Sent, sent i går ble adventskalenderen klar 
og den henger, som i fjor, på en grein på kjøkkenet.
Det er stemningsfullt med lyslenken.
Koser meg veldig med å både planlegge og lage kalender til barna.





Papirposene og tallklistremerkene er fra Kremmerhuset, 
mens det meste av pynten er fra Søstrene Grene. 
Superenkel DIY- minikulelenke. 
Jeg kjøpte en del minikuler, tredde dem på en hamptråd 
før jeg knyttet kulene fast med ønsket mellomrom.



Vinneren av førjulskonkurransen min ble Vibeke 
med den koselige bloggen 4 i Kiellandsgata.
koselig at det var at du vant, Vibeke! 
Gaven kommer snart din vei!


 

Tusen takk til dere som deltok!



Fortsatt fin kveld!



Aia


 
 

1 kommentar:

  1. Det er koselig med adventskalender=) Vi lager også det til guttene med små overraskelser i=) Tuuuusen takk! Tenk at jeg vant, og nå er jeg bare såååå spent på hva gaven inneholder=) Håper dere får ei fin førjulstid=) Vibeke

    SvarSlett

Tusen takk! :)