lørdag 2. mai 2015


Linpose


Jeg syns det er kjempegøy å gå på jakt etter fine tekstiler 
når jeg er på brukt- eller loppemarked. 
I høst fant jeg en linduk i grått og hvitt på loppemarked.
Dessverre fallt den ikke så pent da jeg la den på bord, 
så nå har deler av duken blitt til en linpose. 
Oppi linposen står det nå to sommerlige pelargonier. 
Blomstene får enn så lenge bare stå ute om dagen. 




I bedet bak benken spirer og gror det. 
I bedet er det scilla, perleblomst, liljer, fredløs og pion.

Nedenfor blomsterbedet er bringebærland og den lille kjøkkenhagen.
 



Nærbilde av duken.


 

Fortsatt fin lørdag til deg!


Aia


1 kommentar:

  1. Så søt den blosmterpotta ble med duk=) Jeg ønsker meg også en sånn=) Artig med hage, Aia, og høres ut som du har koselige blomster i hagen din. Bra hos dere? Teller du ned til ferie? Håper dere har det topp=) Vibeke

    SvarSlett

Tusen takk! :)