søndag 3. februar 2013

NIBs februarutfordring: Tid for kontraster

Kontraster... 

Fargekombinasjoner...
Det søte mot det mer røffe...
Ulike materialer blandet sammen...

Lillemors bursdagsbord i desember var preget av kontraster. 

Fargekombinasjoner... Sort- hvitt muffinsformer

Det søte mot det litt mer røffe... Rosa glasur, sløyfebånd og kakelys, hvit og rosa strøsselpynt på marshmallows. Fatet var en stor granskive. Marshmallowspinnene sto i en betongpotte.

Ulike materialer blandet sammen... Trefat, porselensfat, papirformer, betongpotte, glasslysestake.



For noen blir dette reprisebilder, men her kommer flere bilder fra bursdagsbordet.










Fine bidrag til utfordringen finner du HER!


Ønsker deg en god søndag.






14 kommentarer:

  1. Her hos deg var det fint da! Heldige lillemor! Legger meg som følger her eg :) Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  2. Mmmm!!!
    Dette så veldig fristende ut.
    Herlige kontraster du viser!
    Fint bidrag til utfordringen!
    Lykke til.
    Ønsker deg en NydeligFlott søndag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Så delikat og fristende. Veldig fint.

    Mari

    SvarSlett
  4. For et fint bidrag=) Et helt fantastisk bursdagsbord=) Håper dere får en fin søndag=) Vibeke

    SvarSlett
  5. Husker innlegget og det er jo bare til å spise opp!! Nydelige kontraster og artig at du viser frem det synes jeg :) Fikk veldig lyst på muffins nå merker jeg!

    Fiiiin kveld til deg :)

    Stor klem fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  6. så flott,nå fikk jeg jammen meg lyst på kransekake!! :)

    SvarSlett
  7. så flott bord! Og flotte kaker!! Ha en fin ny uke=)=)

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Så fint bidrag til utfordringen :-) er imponert over disse muffinsene dine! synes det bare blir klin og søl når jeg skal ha på topping osv jeg..så kom gjerne hit å gi meg ett lynkurs i cupcakes :-)

    Ønsker deg en flott uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  9. kuuule muffins... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  10. Dom här bilderna gillade jag så mycket!( kommer ihåg från blogg.no) Harvfaktiskt inte fått "tummen ur" Att beställa det där underbara muffins formarna ännu..
    Lycka till! Väldigt delikat!

    Ha en fortsatt fin vecka!

    SvarSlett
  11. Superfin blogg du har! HAr ikke vært her før, men kommer garantert tilbake;)
    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg;)

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  12. For et deilig bidrag!
    Tvi tvi i utfordringen ♥
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  13. Så utrolig flink du er til å lage muffns da! De var jo helt fantastiske.

    SvarSlett

Tusen takk! :)