torsdag 11. juli 2013

Venninnegave


Jeg er veldig glad i vimpler, så da jeg kom over dette søte stempelet hos Søstrene Grene, måtte det få bli med hjem! Prisen var også fin, 9 kroner! ;)


De av dere som leste gårsdagens innlegg, vet at eldstemann og jeg lagde en stor porsjon lemonade i går. Vi lagde såpass mye at det var nok til noen "Bort- på- besøk"- gaver.

I dag har det vært nok en nydelig sommerdag, og de små og jeg hatt det fint hos ei venninne av meg. Tok med meg ei flaske lemonade til henne. Flaska er fra Ikea.



Over til noe helt annet... De siste par innleggene mine har ikke kommet frem på NIB sine sider. Er det noen av dere som vet hva grunnen til det kan være??

God kveld!


1 kommentar:

  1. Du lager så koselige gaver=) Hjemmelagde gaver er det beste=) Du, finnes det noen mulighet for at du kan dele oppskrift på lemonaden din? Kos dere videre med ferie=) Vibeke

    SvarSlett

Tusen takk! :)