onsdag 10. juli 2013

Hjemmelaget lemonade


Her om dagen kjøpte jeg mange sitroner, og i dag lagde eldstemann og jeg en stor porsjon lemonade. Supergodt i sommervarmen!

Tidlig i ettermiddag dro eldstemann avgårde med tog til tante og onkel i hovedstaden, og da passet det bra å ta med et par flasker egenprodusert lemonade! ;)



Flaskene vi brukte var Snapple- flasker. De har en fin størrelse og fasong, samtidig som flaskene har god skrukork. Skrukorkene var imidlertid ikke så pene å se på, så de pyntet jeg med en bit av de søte prikkete serviettene. Wilhelm skrev på etikettene.



Den søte og sommerlige muggen har jeg fått i gave fra den ene søsteren min.


Ønsker deg en fin kveld.



2 kommentarer:

  1. Hjemmelaget limonade høres veldig godt ut. Artig å kose seg litt og lage noe sammen med barna=) Deilig med ferie? Her er det skikkelig høstvær, og jeg kjenner at jeg begynner å bli litt lei!!! Nyt ferien=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Mmm.... Herlig gave å få :) Lemonade er så godt. Da vi besøkte Israel for noen år siden drakk vi lemonnana som er lemonade med mintblader. Har du smakt der? Det er også veldig godt :)

    SvarSlett

Tusen takk! :)